domingo, 12 de agosto de 2012

nyam, nyam !

               L. Vernimmen

Actualment entenem que un creixement econòmic desaforat, dins el marc d´un planeta finit, es insostenible. I ara podriem aprendre de les iniciatives “Transition Towns”, que no formen part de les activitats reivindicatives malgrat ésser-hi compatibles. Una excel.lent oportunitat !

El canvi que volem es pot basar en la nostra realitat particular, acceptant-ne els problemes, afrontant-los sense culpabilitzar. I aportant solucions apropiades des de la col.lectivitat i la creativitat. Com diu la Dra. Sahtorius: “Hi ha tantes maneres de fer un món millor com individus creatius poden treballar-hi”
____________

Actualmente comprendemos que un crecimiento económico cuantitativo ilimitado, en el marco de un planeta finito, es insostenible. Y ahora podriamos aprender de las iniciativas de “Transition Towns”, compatibles con las actividades reivindicativas, pero que no forman parte de ellas. Es una excelente oportunidad.

El cambio que queremos se puede basar en la realidad de nuestras vidas, aceptando los problemas, sin culpabilizar. Y aportando soluciones apropiadas desde la colectividad y la creatividad. Como dice la Dra. Sahtorius: “Hay tantas maneras de hacer un mundo mejor como individuos creativos pueden trabajar en él”.


No hay comentarios:

Publicar un comentario